Proponowane szkolenia zamknięte to warsztaty dla pracowników Firm o tematyce, poziomie merytorycznym i stopniu zaawansowania dobranym do potrzeb uczestników i celów biznesowych zlecającego Klienta. Gwarantujemy zaangażowanie w projekt renomowanych specjalistów z danej dziedziny, a także wysoką efektywność w podnoszeniu kwalifikacji i kompetencji uczestniczących osób.
Szkolenia zamknięte organizowane przez Royal Prestige Club to szczególnie efektywna forma podnoszenia kompetencji i kwalifikacji pracowników, ponieważ każde spotkanie „szyjemy na miarę” konkretnej grupy. Ten sam temat np. Zarządzanie projektami, jesteśmy w stanie opracować i przekazać w bardzo prostej, podstawowej formie, jak również w wersji „dla zaawansowanych”, gdzie dostarczamy wiedzę znacznie pogłębioną, wzbogaconą ćwiczeniami praktycznymi.
Przykładowe Szkolenia zamknięte:
- Asertywność
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- Coaching
- Perswazja, skuteczna komunikacja
- Skuteczna obsługa Klienta przez telefon
- Skuteczne negocjacje
- Sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
- Wygrywanie w sprzedaży
- Obsługa Klienta, Telemarketing
- Komunikacja z trudnym Klientem
- Efektywna komunikacja, Komunikacja interpersonalna i wewnętrzna
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Negocjacje (w zamówieniach publicznych, zakupowe, międzynarodowe itp.)
- Motywowanie i zarządzanie zespołem
- Rozmowy oceniające i oceny okresowe
- Prowadzenie udanych projektów dla kadry kierowniczej - wprowadzenie
- Zarządzanie projektami - definicja zakresu projektów
- Zarządzanie projektami – harmonogramowanie projektowe
- Zarządzanie ryzykiem projektowym i zarządzanie jakością
- Przywództwo, leadership, kierowanie zarządzanie komunikacją
- Zarządzanie zakupami
- Przygotowanie do egzaminu PMP
- Zarządzanie zmianami organizacyjnymi – jak przetrwać i zarządzać zmianą
- Zarządzanie portfelem projektów
- Kreatywność, innowacyjność i rozwiązywanie problemów
- Rozwiązywanie konfliktów, Podejmowanie decyzji
- Diversity Management, czyli wygrywanie różnorodnością pracowników
- Zarządzanie kryzysowe
- Informacja i promocja w zakresie funduszy unijnych
- Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne, trening antystresowy, Inteligencja emocjonalna
- Profile osobowościowe i narzędzia psychometryczne
- Warsztaty team building
- Etykieta biznesowa, moda i budowa wizerunku – lekkie szkolenie integracyjne
- Komunikacja z osobami o różnych typach osobowości – lekkie szkolenie integracyjne
- Marketing
- Public Relations i budowanie wizerunku osoby, firmy instytucji
- Employer branding
- Personal branding
- Korespondencja służbowa
- Protokół dyplomatyczny i Dress code
- Corporate Governance - etyka w biznesie – jak uniknąć pułapki w biznesie
- Standardy etykiety biznesowej i dyplomacji, komunikacja międzykulturowa
- Etykieta biznesu – jak przetrwać na trudnych przyjęciach
- Etykieta biznesu
- Etykieta biznesu dla asystentek
- Etykieta obsługi Klienta dla restauratorów i hotelarzy
- Savoir – vivre
- Stres
- Styl w kreowaniu wizerunku
- Dzień z golfem
- Podstawy golfa
- Golfowa impreza integracyjna
- Sommelier
Zachęcamy do przekazywania nam swoich sugestii. Prosimy określić, jakie problemy ma zespół a postaramy się szybko i skutecznie je rozwiązać, zapraszając pracowników na zamknięte szkolenie!
Przykładowe Szkolenia zamknięte dla administracji publicznej i samorządowej:
- Negocjacje w zamówieniach publicznych (istnieje możliwość połączenia z warsztatem z zakresu prawa zamówień publicznych)
- Negocjacje w zawieraniu umów
- Motywowanie i zarządzanie zespołem w administracji publicznej
- Rozmowy oceniające i oceny okresowe w administracji publicznej
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne w administracji publicznej
- Public Relations w administracji publicznej
- Budowanie wizerunku urzędnika oraz instytucji
- Warsztaty medialne dla Rzeczników Prasowych
- Warsztaty medialne dla Zarządów i Sekretarzy
- Promocja Turystyczna
- Promocja Gospodarcza
- Zintegrowana promocja regionu, miasta, gminy
- Informacja i promocja w zakresie funduszy unijnych
- Komunikacja interpersonalna i wewnętrzna w administracji publicznej
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Asertywność w administracji publicznej
- Obsługa Klienta w administracji publicznej
- Standardy etykiety w administracji publicznej
- Dress code w administracji publicznej
- Innowacyjność i rozwiązywanie problemów
- Rozwiązywanie konfliktów w administracji...