Konferencje i Seminaria

Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji konferencji, seminariów oraz kongresów. W zależności od zakresu powierzonych działań, opracowujemy koncepcję wydarzenia, planujemy i załatwiamy kwestie finansowe, logistyczne, techniczne oraz oprawę wizualno-graficzną, a także zapewniamy odpowiednie materiały konferencyjne oraz promocję po zakończeniu projektu.

Dlaczego warto nam zaufać?

  • Działając w branży od lat i mając za sobą szereg zorganizowanych konferencji, mamy rozeznanie we współpracy z najlepszymi ekipami podwykonawczymi, dającymi pewność profesjonalizmu i wysokiego poziomu usług.
  • Znając rynek podwykonawców, bazę hotelową i cateringową, pomagamy w optymalizacji kosztów konferencji. Naszym celem jest zorganizowanie wydarzenia na najwyższym poziomie, w możliwie najniższym koszcie, bez ryzyka niepowodzenia, spowodowanego nadmiernymi oszczędnościami.
  • W trakcie wydarzeń jesteśmy do dyspozycji 24 godziny na dobę, dbając o agendę w ciągu dnia oraz powodzenie wieczornych spotkań nieformalnych. Po wydarzeniu zajmujemy się promocją, wykorzystując działania z dziedziny public relations.
  • Wiele widzieliśmy i w wielu sytuacjach kryzysowych przychodziło na zachowywać zimną krew. To spokój i opanowanie w sytuacjach stresowych są wyrazem naszego profesjonalizmu.

Przykładowy zakres usług:

  1. Finanse, budżet, program:

- tworzenie optymalnego budżetu konferencji

- obsługa opłat od uczestników

- obsługa faktur i rozliczeń

- opracowanie programu wydarzenia

  1. Miejsce konferencji:

- wybór miejsca konferencji, w zależności od liczby uczestników, harmonogramu sesji, potrzeb technicznych

- rezerwacja sal konferencyjnych

- rezerwacja baz noclegowych dla uczestników

- przygotowanie sal

- oznakowanie miejsca i okolicy (dojazd)

  1. Sekretariat konferencji:

- zapewnienie obiegu informacji (uczestnicy, sponsorzy, wystawcy)

- przygotowanie i wysłanie zaproszeń

- przygotowanie internetowego formularza zgłoszeniowego

- obsługa płatności

- przygotowanie bazy danych prelegentów, uczestników i gości

  1. Witryna internetowa:

- wykonanie i administrowanie strony www konferencji

  1. Recepcja:

- zapewnienie przeszkolonego, profesjonalnego personelu

- obsługa rejestracji uczestników

- przygotowanie punktu informacyjnego

- dystrybucja materiałów konferencyjnych i identyfikatorów

- zakwaterowanie gości

  1. Transport:

- zapewnienie transportu z/na lotnisko

- zapewnienie transportu na miejsce imprez towarzyszących

- zapewnienie transportu VIP

  1. Obsługa techniczna:

- zapewnienie profesjonalnego sprzętu do prezentacji

- przygotowanie specjalistycznego nagłośnienia

- obsługa ze strony pracowników technicznych

- przygotowanie teletransmisji i telekonferencji

- przygotowanie rejestracji sesji (audio i video)

  1. Catering i przerwy kawowe:

- wybór menu, z uwzględnieniem budżetu, liczby gości, czasu trwania przerw

- przygotowanie bufetu

- przygotowanie VIP roomów

- zapewnienie oprawy (muzyka, dekoracje  i atrakcje)

  1. Tłumaczenia

- przygotowanie tłumaczenia materiałów drukowanych

- przygotowanie tłumaczenia symultanicznego

- zapewnienie sprzętu do obsługi tłumaczeń

  1. Materiały konferencyjne

- opracowanie identyfikacji wizualnej konferencji

- przygotowanie materiałów konferencyjnych (wersja papierowa i elektroniczna)

- przygotowanie identyfikatorów

- przygotowanie gadżetów z logo organizatora, sponsorów

- przygotowanie tablic informacyjnych

Przedstawiony powyżej zakres usług to propozycja bazowa. Klientów oczekujących niestandardowych realizacji, zapraszamy do kontaktu z biurem Royal Prestige Club. Razem stworzymy niezapomniane wydarzenie!