Atelier u Partnera

Atelier u Partnera to tematyczne spotkania, dedykowane ściśle określonej grupie osób, organizowane w siedzibie Firmy Partnera. Ich celem jest zmniejszenie dystansu pomiędzy stronami oraz zaprezentowanie potencjalnym Klientom interesującej, ekskluzywnej i wyjątkowej (często limitowanej) oferty. To bez wątpienia innowacyjny element promocji dóbr luksusowych na polskim rynku, kierowany do osób, które już stanowią Klientelę danej Firmy, bądź są w grupie przyszłych Klientów.

Spotkania Atelier u Partnera znacznie wykraczają poza klasyczną transakcję kupna–sprzedaży. Uczestniczą w nich eksperci, którzy w rzetelny i profesjonalny sposób udzielają odpowiedzi na wszelkie nurtujące pytania i służą radą w wyborze produktów. Dodatkowo, Partnerzy zapewniają uczestnikom atrakcyjne rabaty cenowe, do wykorzystania przez określony czas.

Dlaczego warto nam zaufać?

Organizujemy spotkania, podczas których Klient może przedstawić nowe kolekcje ekskluzywnych marek, nowe produkty bądź zaprezentować bestsellery sprzedaży.

  • Dajemy możliwość udziału w wydarzeniu, podczas którego Partner ma możliwość wykazania się gościnnością, poznania swoich Klientów, ich oczekiwań i preferencji.
  • Oprócz profesjonalnie zorganizowanego spotkania, zapewniamy to, co najważniejsze – dostęp do potencjalnych Klientów oraz możliwość bezpośredniego zaprezentowania siebie i swojej oferty z jak najlepszej strony.